Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Another end ,a new begin...

Author: Raluca Etichete::

De multe ori se spune ca nu ar trebui sa regreti cand ceva se sfarseste ci sa te bucuri ca ai avut parte si ca ai avut ocazia de a trece prin acea experienta ,fie ca trebuie sa astepti entuziast inceputul unei noi parti a vietii tale poate mult mai satisfacatoare.Un rationament bun de altfel,insa greu de pus in aplicare atat timp cat,o lunga perioada de vreme incercam sa dam uitarii ce a fost ,sa ne consolam,gasind mii de argumente ce ne indreptatesc pe noi ,acuzandu-l pe celalalt continuu,de parca ar mai ajuta la ceva.Toate aceste siruri de sentimente refulate fiind urmate de reinvierea vechilor amintiri si mai dureroase de altfel de parca nu ar fi fost de ajuns.Stau si ma gandesc ca nu a trecut mult timp de cand am trecut printr-o astfel de traire,desi nici nu avea cum sa treaca, intrucat nu stiu cum fac dar atrag cu sine ghinionul,fie am proasta inspiratie de a ma atasa de persoane a caror atentie nu merita nici 1/4 din increderea mea.Insa in urma acestora ca deobicei au ramas mii de suspine si vechea promisiune ca data viitoare va fii altfel si voi fi mai precauta pe care o pun mereu in aplicare de data urmatoare incidentului sau mai bine spus in urma dezamagirii suferite.Astfel ajung frecvent sa ma intreb daca merita sa mai ai incredere in cineva ,ori sunt oamenii atat de prefacuti in ziua de astazi?Cred ca ambele intrebari primesc raspuns afirmativ,iar aici apare deznadejdea ,teama de un viitor esec.Insa ce e de facut,greu de raspuns ,nu-mi ramane decat sa-mi pastrez calmul firii sperand ca lucrurile vor reintra pe fagasul lor normal si sa declar afirmatia de inceput drept o axioma,conform careia mergem inainte cu zambetul pe buze dornici sa ne intalnim viitoarea consoarta mai buna de aceasta data.

1 comentarii |
  1. Si tu esti cu axiomele, eu le intalnesc zilnic in vorbele unui pseudointelectual.

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2