Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Before and after...

Author: Raluca Etichete::



Changes in my life
I got you by my side...
Oare cine nu are parte de schimbari,mai ales cand un alt an a trecut,facandu ne sa respiram usurati in urma greutatilor trecute si sa pasim increzatori in viitorul apropiat ceva mai bun in speranta noastra.Iata si prima mea postare pe anul acesta,nu foarte diferita de celelalte ,dar cu o nota de optimism ce rasare in gandurile mele de aceasta data.Cu toate acestea,m am gandit sa inventariez partile bune si rele ale anului ce tocmai a trecut sau mai bine zis o retrospectiva pe care cred ca oricine si o face la inceput de an!In fine ,daca ar fii sa ma gandesc ,pot spune ca am inceput anul relativ prost,suferind din dragoste,incheind o lunga relatie dar incepand o alta de prietenie ce a culminat cu o poveste de dragoste...Da ,ati ghicit ,sa zicem ca asta e si realul motiv pentru care nu am mai scris de ceva vreme,se prea poate spune ca am ajuns sa consider iubirea o minune a naturii,asa cum am intitulat postarea precedenta.Sa fii fost doar o coincidenta sau pur si simplu Doamne Doamne ,m a ascultat si asa a ajuns ca articolul postat in septembrie sa vina ca o manusa pentru ceea ce avea sa urmeze?Nu sunt sigura,insa stiu ca datorita schimbarilor din viata mea,sunt alt om acum,desprinzandu ma de trecut si ancorandu ma in prezent alaturi de EL si sadind propria noastra floare de iubire.Poate par siropoasa dar cine nu este cand iubeste si are un motiv zilnic de a zambi,de a si incepe activitatile matinale mai cu spor,in urma mesajului primit de la El,prin care iti ureaza un ''Buna dimineata insotit de Te iubesc''?!Poate sunt prea dornica sa impartasesc ce simt,dar in sfarsit sunt increzatoare si fericita.Iubesc tot ceea ce fac,incepand de la trezitul de dimineata,apasatoarele ore de matematica ,oboseala cu care vin acasa si ma apuc sa scriu din nou pana seara cand pierduta si regasita in ochii lui albastrii si miile de sarutari ma simt surescitata de un val cald si dulceag cum este iubirea .Cine ar fi crezut,ca dragostea poate face multe dintr-un om?Acum cred,prin simplul fapt ca eu sunt cobaiul acestor frumoase sentimente prin care simt ca ma inalt la cer cu o pofta nebuna de viata si ambitie de a mi implini toate idealurile.

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2