Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Back from holiday...

Author: Raluca Etichete::

"Home sweet home" si adevarat graieste caci proaspat venita de la mare,nici anul acesta nu mi-am putut stapani bucuria revenirii pe meleagurile bine cunoscute,desi usor dezamagita am constatat inca de la intrarea in oras ca nimic nu s-a schimbat.Insa trecand cu vederea aceste aspecte neplacute de zi cu zi,constat cu stupoare cat de repede trece timpul caci parca ieri scriam intr-o postare ca sunt gata cu bagajele,asteptand doar momentul plecarii.Si uite asa clipele au trecut,ramanand doar cu amintirile de moment,ilustrate fie prin poze,fie cu ajutorul memoriei afective.Rezumand rapid cele petrecute,a fost un bun prilej de relaxare,razele soarelui gadilandu-mi pielea,astfel obtinand un bronz natural si sanatos,a fost de asemenea primul an in care m-am putut bucura alaturi de iubitul meu ,de plimbarile nocturne pe faleza ,ascultand suavul glas al valurilor ce se contopeau cu nisipul fierbinte,am vazut 6 delfini dornici de joaca si nu in ultimul rand am vazut numeroase familii de crabi,daca nu cumva le-as putea numi colonii,caci foarte curajoase inaintau fara pic de jena pe nisip printre multicolorele cearsafuri ale turistilor.A fost o vacanta satisfactoare ,tinand cont de faptul ca m-am putut bucura de ea impreuna cu persoanele dragi mie,parintii mei si iubitul.De aceea va voi arata cateva poze din micul meu univers: av

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2