Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

18 ani :X:X:X

Author: Raluca Etichete::

Iata ca am facut-o si pe asta,am 18 ani in sfarsit,sunt majora,ieri mi-am serbat ziua alaturi de cei mai buni prieteni si pot spune plina de incantare, ca a fost unul din cele mai frumoase momente din viata mea.Pe cat de apatica eram in ultimele zile din ajunul majoratului,fiind coplesita de numeroasele responsabilitati ce urmau sa mi se aseze pe umeri odata cu implinirea varstei,pe atat ma simt de bogata sufleteste acum,increzatoare si plina de forte noi si mult optimism.Pe aceasta cale le multumesc tuturor celor care mi-au fost alaturi pana acum si sper ca vor fi si de acum incolo,parintilor mei,iubitului meu si nu in ultimul rand celei mai bune prietene Lavinia.

Incercand sa analizez avantajele si dezavantajele implinirii acestei varste,m-am gandit sa fac o scurta lista cu partile bune si rele:D :
Avantaje:
-imi pot conduce propria masina;
-pot iesi peste granita fara acordul parintilor;
-pot pleca la mare fara parinti,doar cu prietenii;
-pot accesa si cumpara de pe site-uri unde pana acum nu mi se "permitea":)) ;
-pot sta pana la ce ora vreau eu afara;etc sa nu fac polologhie multa:P
Dezavantaje:
-am mai multe responsabilitati;
-pot fi trasa la raspundere de catre justitie daca ,comit prostii;
-am de dat examene;
-trebuie sa ma descurc pe cont propriu;
-nu mai sunt rasfata lu'mamica:-s:(( so sad;
-nu mai am timp de copilarit si pierdut vremea aiurea;
-si multe altele;
:P

Vezi mai multe video din Muzica

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2