Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Leapsa

Author: Raluca Etichete::

Zilele trecute preumblandu-ma de pe o pagina pe alta de web,cuprinsa intr-o valtoare de portaluri care mai de care mai atragatoare,am descoperit un mic "joculet",daca l-as putea numi asa,ce mi-a captat atentia si m-a facut sa ma gandesc mai intens la lucrurile care m-ar putea reprezenta.

Daca as fi fost:

*O luna: Mai
*O zi a saptamanii: Vineri
*O parte a zilei: Asfintit
*O stea: Soarele
*O culoare: Rosul
*O parte a corpului: Ochii
*O expresie a fetei: Zambetul
*O forma geometrica: Triunghi
*O haina: Pardesiu
*O emotie: Iubirea
*O carte: Enigma Otiliei

***

*Un film: Idila de noiembrie
*Un tip de vreme: Insorita
*Un instrument muzical: Harpa
*Un cantec: She will be loved-Maroon 5
*Un scriitor: greu de spus ,George Calinescu
*Un personaj animat: Dale (Chip si Dale)
*Un oras: Cairo
*Un mijloc de transport: Masina
*Un cuvant: Exaltare
*Un citat: Nu exista prieteni,ci doar momente de prietenie.

Mentionez ca ideea am preluat-o de pe un alt site,cu specificarea ca ii era oricui permis sa o abordeze si sa-o adapteze la propria persoana.De aceea m-am gandit sa-l postez,ca traditia sa mearga mai departe.

1 comentarii |
  1. Imi place. Am sa preiau 'leapsa' ta. :D

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2