Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Sa va amintiti din copilarie...

Author: Raluca Etichete::

Adesea ma gandesc ce copilarie frumoasa am avut si constat cu o placere desavarsita cum totul capata o alta semnificatie prin prisma ochilor de copil.De aceea de abia acum am reusit sa-i inteleg pe parintii mei,atunci cand imi spuneau sa pretuiesc fiecare clipa caci timpul se scurge pe negandite.Si astfel ajung azi sa rememorez toate lucrurile dragi mie,de la jocuri,prieteni,pozne,desenele preferate si serialele tv.Si pentru ca tot am deschis subiectul despre acest lucru,m am gandit sa va invit sa va readuceti aminte de serialele dragi copilariei,fie adolescentei voastre.Eu personal am incercat sa caut prin sertarasele memoriei si iata ce am gasit,sper sa nu fi omis vre-unul:

Familia Bundy












Dosarele X












Farmece












Xena printesa razboinica












Sheena regina junglei












Nikita












Pasiuni








Doctor Quinn












Expertul












Lassie












Rich man,pour man












Sub pamant SRL












M-am gandit sa abordez acest subiect,pentru faptul ca in ultima perioada haosul resimtit in tara a ajuns sa aiba un impact si asupra televiziunilor,oriunde privim vom gasi vorbindu-se despre crime,jafuri si multe alte oribilitati,iar acesta nu este singurul aspect negativ caci si filmele si anumite seriale au ajuns sa transmita aceleasi mesaje de parca nu am fi noi satuli destul,de altfel nu trebuie uitat si faptul ca de multe ori nu mai este necesar sa vizionam diverse ecranizari fiindca viata bate filmul,iar de cele mai multe ori noi suntem actorii propriei vieti.

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2