Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Semnul zodiacal ...

Author: Raluca Etichete::

Cum sunt o fire foarte curioasa ,chiar zilele trecute m-a napadit o dorinta arzatoare de a afla ce ma caracterizeaza din punct de vedere zodiacal si nu numai.Si astfel am inceput a tasta pe google tot felul de idei ce mi treceau prin minte la ora aceea.Nu vreau sa omit si faptul ca astrologia m-a pasionat dintotdeauna desi nu am reusit sa acumulez prea multe cunostinte in acest domeniu,fie din lipsa timpului ,fie din cauza altor prioritati.Asadar m-am gandit sa arat tuturor celor care doresc sa ma cunoasca mai bine,ce fel de persoana sunt din propria documentare pe Internet.Iata si rezultatele:in zodiacul european-leu
indian-vanatorul
chinezesc-maimuta
floral-papucul doamnei
arboricol-chiparos
ascendent european-rac
ascendent chinezesc-bivol
Privind aceasta combinatie usor aleatorie,ma gandesc la un mozaic si mi se pare foarte interesant prin felul in care poate fi caracterizata o persoana in functie de civilizatie,port.Voua nu?Poate daca v-am starnit interesul si v-ati dori sa aflati si voi ce va caracterizeaza in functie de cultura,puteti accesa http://horoscop.ele.ro

1 comentarii |
  1. nu te lua ft tare dupa astea, sunt bune pt lucrurile mici in genu 2-3 lucruri legate de cineva care d`abia ai cunoscut dar la scara mai mare nu e asa ;))

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2