Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Celor ce ma judeca...

Author: Raluca Etichete::

Ma vezi ,cum te vad si eu,dar oare ce vezi sunt aparente sau in adevarata esenta? Chiar ai impresia ca ma cunosti?...Am ramas aceiasi,pe care ai cunoscut-o,neschimbata,poata mai matura ,cu principii solide si impenetrabile,aproape identica fizic,doar cu trasaturi mai bine conturate si fine trasate ca de un pictor ce tocmai a trecut cu pensula asupra schitei de lucru,trasaturi ale carei varsta nu se arata pentru moment desi treptat treptat mai devreme sau mai tarziu isi vor pune amprenta asupra mea ,chiar si a TA , tu tot ma judeci acum privindu-ma piezis de la distanta,desi si tu la randul tau esti judecat de altii.Suntem amandoi intr-un cerc vicios,in care nu ajungem sa ne cunostem niciodata in profunzime.De ce stai in acel colt ,si nu faci un pas spre lume ,spre mine ,spre tot ceea ce te inconjoara?Astfel ai avea o alta perspectiva asupra lumii,pune un pas in fata da-mi o mana si ai sa vezi ca o sa ajungi sa ma cunosti asa cum sunt,fara sa mai ai impresia ca stii deja si sa nu stii nimic ,fara sa mai fi constrans de prejudecati,de imagini false,pareri.Strange-ma de mana si amandoi/a vom pasi pe o punte in care lumea va fi a noastra,ii vom privi de sus pe ceilalti,amuzandu-ne si aducandu-ne aminte de felul cum am fost si noi,si hai sa-i tragem pe toti in hora noastra,cea a prieteniei,a sinceritatii,pe care ar trebui sa se bazeze relatia dintre noi.Este de ajuns doar o imagine sau niste vorbe sa strice ceea ce atati ani am cladit,lasandu-te orbit de prejudecati?Chiar nu vezi ca in lumea asta,sunt aceasi,doar circumstantele s-au schimbat,iar tu esti ca o marioneta a propriilor tale dorinte ce te fac sa devii rece,intangibil/a,format/a pe o imagine distorsionata a ceea ce se intampla si tu esti unicul/a care a schimbat totul,acuzandu-ma totusi pe mine?!Dedicat celor care ma judeca,desi ei ar trebui sa si faca o autoanaliza a comportamentului si a ceea ce sunt ei in esenta.

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2