Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Unul din ei...

Author: Raluca Etichete::

Dupa o lunga si mediatizata perioada a blogurilor,am decis sa aflu mai bine ,ce cuprinde acest fenomen,astfel in urma unei scurte navigari,lasandu-ma purtata de pe un link pe altul si intampinand o furtuna de portaluri ,am patruns in lumea unui adevar virtual,a unei epatari de sentimente,furii,senzatii,talente.Rasfoind rapid paginile virtuale,am constatat ca am fost martorul unor scene din viata celorlati,facandu-ma partasa inevitabil la cele intamplate.Am simtit ca omul din ziua de azi,nu-si mai poate exprima liber gandurile fata de cunoscuti,ci din contra cei straini ,ii sunt mai solidari,de altfel ii sunt recunoscute si meritele.V-ati intrebat oare de ce ,majoritatea au recurs la aceasta metoda de exprimare?Oare pentru ca este in tendinte?Este un nou ''curent''...sau pur si simplu vrem sa exprimam ceea ce simtim si sa redam lumii imaginea reala a ceea ce suntem,fara a fi judecati?
V-ati gandit vreodata ca exista atati oameni frustrati,care doresc sa treaca de proprile temeri,incercand sa scrie si dorindu-si cu ardoare sa fie si ei normali?Te-ai gandit vreodata ca si tu faci parte din aceasta categorie,desi nu vrei sa arati,te prefaci ca totul e perfect,desi nu mai tu stii ce lupta intensa se da in tine?ei bine...eu m-am gandit,sau macar am incercat sa fac asta...nu stiu cat de bine mi-a iesit ,insa am ajuns sa-mi doresc si eu sa arat intregii lumi asa cum sunt,sa nu-mi fie teama de ceea ce vreau ,sa nu ma sfiesc a-mi spune opinia ,de a fi eu in orice situatie.Nu stiu cat de talentata voi fi in a-mi reda trairile,sau pur si simplu in a scrie,insa stiu ca voi incerca,fara a ezita ...remarcile le voi lasa pe seama voastra,eu doar voi incerca sa fac ceea ce trebuie.

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2