Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Iar si iar...

Author: Raluca Etichete::


...Dezamagirea,oare ce e ea?In ce consta?O aud frecvent ca un ecou,in ureche,spargandu-mi aproape timpanul,o simt in suflet facand sa-mi bata inima ca nebuna de parca si-ar dori sa evadeze dincolo de aceasta lume,de tot ce inseamna ea,undeva unde sa nu stie cum e sa suferi ,sa plangi,sa ajungi la capatul puterilor.Iar iar si iar...dar pana cand???Va exista oare o cale de iesire,o poarta spre o noua lume,un nou orizont,in care tu sa mi arati partea frumoasa a lucrurilor,sa ma faci sa nu ma mai tem de tine,de faptul ca m-ai putea rani atat prin vorbe cat si prin fapte?Stiu ca poate ar trebui sa-mi deschid inima insa cine -mi poate garanta ca nu ma insel in privinta ta?Cand tu insuti mi-ai spus-o de atatea ori,ca increderea se castiga greu dar se pierde pe atat de repede?!Oare de ce atunci cand daruiesc totul,apare ceva si spulbera ,lasand in urma doar iluzii,ce se naruie in van ca fumul?De ce,de ce?...(Stiu,poate nu ar trebui sa le iau atat de personal,insa nu mai pot,trecutul apasa greu incordat asupra noastra,amintindu-mi zilnic ca am gresit,ca am subrezit relatia dintre noi,insa mi-ai putea dovedi ca lasand in urma tot ce a fost,ar reveni la normal?Poate nu stiu sa-ti arat ce simt,si sa-ti arat ca imi pare rau ,insa lasa-ma sa incerc si nu-mi refuza aceasta sansa .)

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2