Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Vacanta,gata de plecare,toate bagajele facute

Author: Raluca Etichete::


Iti mai amintesti de cand erai copil,care era lucrul la care visai cel mai des,cantand cu voiosie ''Sa vina .... cu trenul din Franta''?Stateai cu capul pe banca visand la ceea ce vei face in vara aceea,planuind unde vei pleca cu prietenii,in timp ce proful de mate preda o noua lectie despre logaritmi?Ei bine,cred ca asta e gandul ce va dainui etern in capul tuturor elevilor,studentilor de aceea iata-ne tocmai in bine meritata vacanta mult dorita de altfel.Deja a trecut o luna de cand cu totii ne bucuram de ea mai mult sau mai putin intrucat trebuie mentionat ca unii elevi si studenti au avut de trecut prin probe de foc,unii pentru examenul de definitivat ,BACALAUREATUL,ce constituie un pas esential in viata iar cei trecuti de acest prag au fost in perioada sesiunilor.Desigur multi dintre ei au si trecut in mare parte acest hop si urmeaza desigur o pauza de destractie,fiecare alegand ca destinatie de vacanta ,fie litoralul romanesc ori zonele montane ,fie locuri exotice.Cum de altfel fac si eu parte din categoria elevilor ,am asteptat aceasta perioada a anului ,desi nu as fi spus ca va fi promitatoare,insa am avut pe parcurs placerea sa descopar faptul ca nu voi avea timp sa ma plictisesc ci din contra sa ma bucur din plin,calatorind .De asemenea am constatat cu stupoare faptul ca in acest an voi avea ocazia sa mi serbez ziua intr-un mod unic ,si anume in tren in drum spre tabara ,alaturi cea mai buna prietena si probabil alte cunostiinte.Momentan nu voi putea spune prea multe ci doar sa astept fericitul eveniment cand voi implini 17 ani,si voi mai imbatrani.Trist ar spune unii,insa dupa cum se spune traieste-ti clipa ,asa voi incerca sa fac si eu,incercand sa ascult sfatul unor prieteni.Pana atunci doresc tuturor o vara placuta ,cu cat mai mult soare ,nopti pline de distractie si multa satisfactie.Voi depana amintiri la intoarcere!

0 comentarii |

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2