Veti fi redirectionat in 3 secunde catre noua mea adresa :


http://deacaraluca.net/

Moartea starului,drumul spre suicid al fanilor infocati

Author: Raluca Etichete::


Cu intarziere,insa dupa cum se spune mai bine mai tarziu decat niciodata...dupa cum ati observat de cateva zile pe toate canalele tv este mediatizata stirea privind moartea marelul cantaret sau cum este supranumit ''regele muzicii pop'',Michael Jackson,caruia desigur i s-au adus nenumarate omagii,chiar infinite,incepand de la vegherea casei lui zile in sir pana la suiciduri,toate acestea atestand fidelitatea ,''solidaritatea'' si adularea starului de catre fanii infocati.O exagerare zic eu,caci nimic nu merita sa fie mai pretuita decat viata,insa multi din cate constat nu si-au dat seama de acest lucru avand ca prioritate adularea lui Michael si dovada dragostei ,devotamentului lor fata de el,desi nu stiu la ce i-ar mai folosi in astfel de clipe,intrucat cred ca a observat ani la rand efectul sau asupra publicului larg din toate colturile lumii.Posibil sa gasiti ironie in tot ce am scris aici,si asa este,multi m-ar putea acuza insa nu am constiinta incarcata intrucat sunt stupefiata de decizile ridicale ale fanilor de a si pune viata in pericol,pe care ii critic si i consideri oarecum deviati mintal fara a jigni caci este purul adevar,ca sa nu zic de haosul creat si incertitudinea privind locul de veci al starului.Ii recunosc meritele acestui muzician ,desi nu sunt o fana atat de mare a sa insa am cateva melodii preferate din cantecele sale,dar sunt usor intoxicata de atatea stiri privind decesul sau.Este o pierdere,insa nu cred ca Universul se rezuma doar la atat,am ajuns aici si punem stop ,sunt multe alte aspecte asupra carora trebuie sa ne concentram atentia,ca sa nu spun de faptul ca avem o placere deosebita noi romanii de a mediatiza si de a scoate in evidenta de a valorifica tot ceea ce au alte tari ,insa pe a noastra nu stim s-o exploatam.Desigur aici dau in alte probleme grave ,insa deviez de la subiect.Cu toate acestea exceptand faptul ca sunt iritata de toata aceasta vehiculata stire,am zis sa nu fac nota discordanta si sa-i ofer un mic omagiu si eu marelui cantaret ,in limita simpatiei mele pentru el.Pentru cei care doresc sa descopere mai multe informatii despre star pot vizualiza acest site :http://www.solarnavigator.net/music/michael_jackson.htm
Aceasta este una din melodiile preferate .
Michael Jackson - Cry
Vezi mai multe video din Muzica

1 comentarii |
  1. Bine ca l-au inmormantat, ca a fost mare circ. O inmormantare normala, discreta ar fi fost mult mai potrivita.

    PS: in congelator ? :))

Trimiteți un comentariu

Valsul sunetelor ce-ti invaluie inima...

Followers

Totalul afișărilor de pagină

banner 1 banner 2